VILKEN?


För de personer som känner mig så vet de att jag hatar beslut.

Jag har as svårt att välja, det spelar ingen roll om det är lätt beslut eller inte. Alla är lika svåra! Jag vet inte varför jag alltid har beslutssvårigheter...men sån är jag.

Jag har frågade er förut om vilken mugg jag skulle ta, blå eller brun. Jag bestämde mig för blå. Men nu är problemet om ska jag beställa fyra blåa (de finns bara i fyra pack) eller om jag ska beställa fyra olika (de på bilden). De kostar lika mycket.




Vilken ska jag beställa, fyra blå eller fyra av olika modell?









Kommentarer
Postat av: Mamma

Den med blandade färger

2010-09-14 @ 08:26:16
Postat av: melinda

Jag tyckte den rosa var finast, men jag hade nog satsat på en mugg i samma färger, så gillar du blå hade det blivit så :P

2010-09-14 @ 10:48:00
URL: http://melindaanilssoon.blogg.se/
Postat av: Bästizz

Haha jag hade haft lika svårt! Om det bara är du som ska dricka ur dom hade jag tagit olika om jag varit du men annars om jag ska servera o så med dom är det snyggare om du har samma!;)

2010-09-14 @ 12:09:06
Postat av: Mormor

Olika färger!behöver inte vara likadana,även om ni skulle vara 4 st att fika.

2010-09-14 @ 13:00:13
Postat av: trogen läsare

blå!

2010-09-14 @ 13:33:28
Postat av: Frida

Jag hade kört på de blandade! ;)

2010-09-14 @ 20:57:31
URL: http://fridasfashion.se
Postat av: farmor

Hej nu tycker ja du ska satsa på blandningen

2010-09-14 @ 21:00:02
Postat av: Josefine

hahahahb beslutsångest på riktigt va!! haha. jag har md beslutsångest. jag gillade den rosa! hahah.



men nu kommer frågan, vill du verkligen ha muggarna på riktigt? haha nu är jag elak!!!



låt det sjunka in och beställ dem i december! för du ska väl ingen stans?? ;) för snart kommer jag!

2010-09-14 @ 22:36:19
URL: http://carlssonjosefine.blogg.se/
Postat av: Anette

Blandade!

På så vis om du bjuder folk osv så vet man vilken kopp som är sin egen. =)



Sen tycker jag lite som Josefine!

Vänta litet tag och se sen om du har samma starka känslor för dem so mdu har nu . Du kanske hittar några andra riktigt coola saker som slår dessa =)



lycka till Malin!

2010-09-15 @ 12:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0