Lördagen den 11 september


Idag har vädret varit bra, solen sken emellan åt och det var 20-22 grader men senare under kvällen började det regna. Men det lär det ändå göra en hel del har jag fått höra men vad gör det när det ändå är så vackert här? Plus att man är ju ganska van vid regn då man bor i Sverige.


Dagen idag har bjudit på en hel del. Sov till samma tid som vanligt. Softade lite, skypade med min fina familj. Jag saknar er ska ni veta :)

Sedan åkte jag och Tanya iväg för att "hike'a" (vandra) men vi stannade till på en restaurang som hon jobbade på för några år sen och åt lunch eller brunch som nästan allt här kallas känns det som. Jag beställde räktoast, gott var det! :)

Mätta och belåtna begav vi oss till The Deep Cove för vår hiking. Det var en rejäl hiking och man fick upp pulsen ganska bra men ojoj vad fint det var.

Visste ni att skogarna här är regnskog? Japp, skogen är nästintill magisk tycker jag för allt är så gammalt, stort och stilla :) Anyway, utsikten från då "utsiktssten" i deep cove var super fin... Man såg mycket!

Senare under kvällen var jag hos granntjejen. Hon hade bjudit över sina klasskompisar på middag och frågade om jag ville hänga på. Hade en trevlig kväll! :)

Nu ligger jag i min säng once again och ska sova. God natt allihopa, Kram Malin






Kommentarer
Postat av: Ida

Är det släktingar du bor hos? :)

2010-09-12 @ 09:28:02
Postat av: mal

Svar till Ida: Ja mannen i familjen (Lars) är min släkting!

2010-09-12 @ 18:55:18
URL: http://malincarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0