Kajaking

Idag har och är vädret super fint. Sol och varmt.

Dagen idag har bjudit på Kajaking i Deep Cove. Minns ni att jag och Tanya hikeade till en stor sten, där var vi och paddlade. Jag och Kevin kajakde och det var super fint ute i vattnet. Jag trillade inte i :D Hade faktiskt med mig extra kläder i fall att jag skulle trilla i. Haha! Men som man brukar säga; har man paraply med så regnar det inte.

Från kajaken och havet (Pacific Ocean = Stilla havet) såg man bergen och det var super fin utsikt. Där är även en massa dyra fina och exklusiva fyra våningshus.

Jag såg även fisk, den var super stor och hoppade framför mig i vattnet. As coolt!!!

Kram Malin







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0