...

Igår var jag och spelade pool (Biljard) med en kille här på gatan, Jason heter han. Jag, han och en av hans kompisar åkte ner till ett "biljardhus" och spelade lite. Trevligt! Sedan åkte vi upp lite i bergen, west vancouver som är ett väldigt exklusivt och dyrt område. Husen där är inte att leka med och inte tala om utsikten. Igår var det dimma över hela vancouver, så fint :)

Idag (Tisdag) har jag hikat i princip hela dagen. Anna och hennes pojkvän John kom och hämtade upp mig för att därefter börja hika. Vi hikade i totalt 6 timmar, de ni!! Vi gick rätt ut i skogen mellan två stora berg till ett super stort vattenfall och det var super fint. Vi hade med lite lunch som vi mumsade på i pausen.

Under vandringen höll jag på att skada mig, jag snubblade till och min vrist vek sig. Ni vet när allting går så fort och du vet inte om du har ont eller inte. Men inget hände med mig som tur var, hade varit trist om med tanke på att vi i princip var ute i ödelandet.

Nu sitter jag bara och slappar. Vädret har varit toppen idag, strålande sol och blå himmel. Tror det var ung. 20 grader :)

Ikväll bär det av till Hot Yoga med Anna och ev. Sarah!

Kram Kram Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0