Crazy Italian Welcomehome hat potluck party


Menas med Galen Italiensk välkommenhem hat knytkalas.

Trevlig kväll med god mat, roliga människor och speciellt galna hattar. Kvällen började med att Tanya och jag gick till festen (ca hundra meter ner på gatan) med en storkastrull pasta och en stol.. Haha!!! Plus våra hattar såklart. Måste sett kul ut när vi gick där.

Under dagen så var jag på hot yoga och det var lika svettigt denna gång om inte svettigare för jag hade en bomullströja så all svett sögs verkligen åt!!! När lektionen var slut så tackade instruktören oss alla men till mig sa att hon: Tack för lektionen, du var så glad och hade hela tiden ett leende på läpparna så du gjorde verkligen lektionen roliga! Då blir man glad när man får höra något sånt av en främling :)

Idag skiner solen och det ska bli över 20 grader idag säger dem.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0