Christina Lake


Nu är vi hemkomna från Christina Lake och vi har haft det jätte bra. Vädret har varit bra, lite moln, lagom varmt runt 20-25 grader och inget regn! Vi har hike'at mycket, sett mycket och slappat. Vi har även varit på björn safari ojoj, vad läskigt det är med björn. Vi såg dock ingen, men vi såg hjortar, kalkon, hök and a chipmonk.

Första kvällen när vi satt och kollade på tv så började hunden utanför skälla. Vi sprang ut med ficklampa och hela köret för att dem trodde att det var en björn där ut (jag vill ju så gärna se en) men gud vad läskigt det var. Tänk er att stå på en öppenyta, en ficklampa, bäcksvart och vetskap om att det kan vara en björn precis bakom dig. Dessa två nätterna efter det drömde jag mardröm om just björnar och att bli jagad. Jag pratar och tänker så mycket på engelska nu att jag till och med pratar i sömne på engelska. Det trodde jag aldrig skulle hända!

Vi har ätit god hemmagjord mat, glass och brunch :)

Hemförden bjöd på mycket musik, speciellt country music som både jag och Tanya gillar!!

Nu ska jag sova, ha det så bra hemma i Sverige. Kram Malin






Kommentarer
Postat av: jennie

Hur länge har ni tänkt att stanna i Canada? År?

2010-09-18 @ 13:00:48
Postat av: Josefine

Det är jätte fint och jag kan tänka mig att du pratar i sömne på engelska ja. haha, vad säger du? chipmunk chipmunk chipmunk :P men mindre bra att du drömmer om björnar. det är kanske bäst att du kollar på björn bröder så att du ser att de kan vara snälla :) :)



bilderna gav mig första intrycket : bjrön bröder. det ser lite ut så i filmen :) :)



JAg har fått en ny familj och var på kaffe utbildningen och ikväll är det EFTER karneval då alla pengar som tjänades skall slösas på oss :) och imorgon skall jag rösta och vi skall ha valvaka :P



vi måste skypa sen någon dag!!!

2010-09-18 @ 13:13:17
URL: http://carlssonjosefine.blogg.se/
Postat av: Sandra

Så mysigt! Du ser ut att ha det jättebra Malin! kramar

2010-09-18 @ 13:52:24
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/
Postat av: Frida

Vilket äventyr, jag vill också på björn safari! ;) Kramar från ett regnigt Stockholm

2010-09-18 @ 17:56:03
URL: http://fridasfashion.se
Postat av: Malin

Svar till Jennie: Jag ska stanna här till slutet av Januari...! Kram

2010-09-18 @ 18:29:58
URL: http://malincarlssoon.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar till Sandra: Ja jag har det jätte bra, hoppas du har det bra i Ängelholm, och att katterna mår bra :P Kram :)



Svar till Frida: Haha, du ju alltid gå på älgsafari :P Ha det så bra i regniga stockholm :)

2010-09-18 @ 18:32:19
URL: http://malincarlssoon.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar till Josefine: Ja tänkte faktiskt på den filmen hela tiden när jag var där... Vi såg ialf björn grottor och det var ganska läskigt. Allt bra i lund? Ja jag läste om karnevalen, coolt! Men ja vi hörs på skype someday :) Nej sa bara hunted, inget om chipmunchs :P Krammmm

2010-09-18 @ 18:34:54
URL: http://malincarlssoon.blogg.se/
Postat av: farmor

de va väl tur att de inte stod en björn i dörren

2010-09-18 @ 21:03:50
Postat av: Mormor

Vilka fantastiska bilder.Du måste ha det superbra!Tanya är ju en härlig tjej.Kram från mej

2010-09-18 @ 21:53:19
Postat av: Emelie Aronsson

Så fiina bilder. smått avensjuk ;) Roligt o läsa om allt ! Kram från skvatte

2010-09-19 @ 19:18:49
Postat av: Malin

Svar till Jennie: Jag ska stanna här till slutet av Januari! :)

2010-09-19 @ 20:53:31
URL: http://malincarlssoon.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar till Emelie: Ja miljön och allt är super fint här. Älskar all utsikt man kan få, haha! Ja bara läs på, du får med skaffa en blogg så man får reda vad som händer i ditt liv och hemma i skvatte! :) Hur går det på jobbet? Kram



Svar till Farmor: Ja visst var det, då hade jag nog fått lite smått panik.



Svar till Mormor: Ja tanya är definitiv en härlig tjej!!! Kram på dig med, hoppas allt är bra i Västra Karup :)

2010-09-19 @ 20:58:52
URL: http://malincarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0