1 vecka

Idag har jag varit i Vancouver i exakt en vecka. För en vecka sen satt jag nervöst på flygplanet på väg hit... Jag trivs bra, alla är trevlig och miljön är helt underbar. Vancouver är precis som på alla bilder jag har sett, varje gång jag ser bergen blir jag glad och varje gång jag ser något så ja så blir jag glad... haha låter bra va?

I veckan så har jag och Lars åkt runt och letat efter en torktumlare och en tvättmaskin. Igår hittade han några han gillade så vi körde hem dem med den stora trucken (som alla i princip har här i Vancouver) och installera dem. Tanya blev glatt överraskad av de två nya maskinerna som stod i hallen när hon kom hem efter jobb.

Idag sov jag lika länge som alltid, kl 9.00 för då vaknar jag av att garageporten går upp (Tanya åker till jobbet). Idag vaknade jag av garageporten PLUS att en bil körde som en galning på gatan och spelade jätte hög musik samtidigt. Ni kan aldrig gissa vem det var! Sopbilen, jag blev ganska förvånad. Haha!

Idag begav jag och Lars oss till tippen, med den gamla tvättmaskinen och torktumlaren. Därefter åkte vi förbi en Special Effect studio/butik där han en gång i tiden jobbat. Vi blev runt visade och såg allt från låtsas snö, aska, pistol, skelett, glas, glass och mycket mycket mer. Väldigt coolt faktiskt. Dem hade spelat in delar av Scary movie 3 och Cat women där.

Om någon timme ska jag bege mig ner till Tanyas jobb för att bara snacka lite skit och checka läget! :)

Kram Malim

Kommentarer
Postat av: Isabelle Bachtiar

Åh Malin du verkar ha det så bra, och göra många nya spännande saker!! Så kul att kunna läsa vad du gör och hur allt är där uppe i Kanada! Naturen ser helt sagolik ut! Har tänkt på dig mycket, hoppas vi ses snart på skype igen Puss&Stora kramar <3

2010-09-10 @ 06:04:05
Postat av: Frida

Det låter som att du har det toppen, är så kul att följa dig här på bloggen! KRAM

2010-09-10 @ 06:46:30
URL: http://fridasfashion.se
Postat av: Josefine

gud avd kul du verkar ha det.

Sopgubben är nog en ung snygg kille. haha.



hur var det på puttes jobb?? var det coooolt?



Jag är hemma hos mamma oh pappa nu och jag kom hit i förmiddags och det kändes precisnär jag gick innanför dörran att... här är det tomt... ingen malin. det märks. vet du hur?



för det är inte massa skit som ligger överallt :P skämt å sido!



och du bilderna i ditt sista inlägg är fina iaf nedersta! snacka om snygga färger!

2010-09-10 @ 15:37:38
Postat av: Malin

Svar till Josefine: Ja jag tror med att sopgubben var en gammalgubbe, haha! Det var inte puttes jobb, men ett ställe han en gång i gången jobbat. Men det var coolt, fräckt! mkt saker och mkt detaljer. Vad roligt att du är hemma, du får gärna sova i min säng :) haha vad rolig du är,, men jag tror ni saknar min skit :P Mamma är säkert glad!! Ja visst var det snygga färger. Kram jossan :)

2010-09-11 @ 02:35:02
URL: http://malincarlssoon.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar till Frida: ja jag har det bra, ja följ på och jag följer dig!! Hoppas ni trivs bra i er lägenhet :)

2010-09-11 @ 02:36:15
URL: http://malincarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0