Thanksgiving in Squamisch



Igår var jag på Thanksgiving dinner igen, denna gången hos Annas kära bror Ben som jag träffat en gång på hatpartyt. Vi åkte typ norr ut tror jag att det är, stället där han bor heter Squamisch och vägen dit är vacker!! Utsikt äver alla öar, fastland och havet plus att vi körde i solnedgången :) När vi kóm in i Squamich stod det att det var björnas land, men tyvärr såg jag inga björna.

Under kvällen hann vi äta god kalkon med alla dess tillbehör, riktig ameriansk äppelpaj med det där locket ni vet, besäka ett ödehus ute i skogen som var super läskigt, höll på att skada min vrist (igen!), snacka och mysa vid en öppeneld :)

Under kvällen hade vi även "tacktal" ni vet sånt man har på tvn under thanksgiving, I am greatful...for bla bla blaa :) Alla fick säga vad dem var tacka för och så skålade man!

Idag ska jag till Polisen för att fråga om jag kan köra lagligt här i Vanouver med mitt körkort.

Kram Malin





Anna och jag  Bens stuga/hus
Jag gav blommar som tack för att jag fick komma Bilen med kalkon och annan mat , as kul! Thanksgiving dinner

Kommentarer
Postat av: Josefine

snygging med blommor ;)

2010-10-11 @ 22:51:36
URL: http://carlssonjosefine.blogg.se/
Postat av: MalinMalin

Svar till Jossan: Oh ja :)

2010-10-13 @ 23:55:37
URL: http://malincarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0