Tisdag


OJ jag är trött! Klockan är fem och jag är trött, lite frusen faktiskt. Tror bestämt jag ska krypa ner i soffan :)

Vädret idag har varit kanon, ca 16 grader och strålande sol. Jag begav mig ner mot Park and Tilford som är ungefär 40 minuters promenad nedförbacke hela vägen dvs ca 50 minter hemåt. Gud vad backar är jobbiga :P Ialf jag fixade mina naglar och dem blev super fina... Därefter gick jag in i Park and tillford garden som är en trädgård med en massa olika växter. Väldigt mysig faktiskt!! Jag satt mig och njöt av solen med mp3 i öronen och min finn "fem" fel bok som jag fick av min bästis Amanda :) Jag besökte även en hallowen butik, fylld med en massa saker inför halloween. Det är ju väldigt stort här och alla barn går trick and treat!! Jag testade olika peruker :D

Nu sitter jag här och ska göra mig en juice. Jag trappar ner idag! Känner ingen större skillnade från det att jag började fasta mer än att man faktikst kan klara sig på vatten väldigt länge !! heheh :)

Kram Kram




Mina naglarEntren till Park and tillford gardenJag inne på park and tillford gardenSten plus vatten utsikten på väg hem från park and tillf.en gigantisk änglatrupet på park and tillf.

Kommentarer
Postat av: Josefine

så du gick ändå? vad händer med bussen??;)

2010-10-06 @ 07:20:16
URL: http://carlssonjosefine.blogg.se/
Postat av: Amanda bäztiz

Haha jaaa du tog med boken!:) Tycker du den är skoj? Du, snart åker jag :D har börjat packa idag och tvätta allt! spännande:)

2010-10-06 @ 17:10:36
Postat av: Malin

Svar till Jossan: Det var en super fin dag därför valde jag att gå. Men gud vilken träningsvärk jag hade dagen efter i rumpan,... trodde inte jag skulle få det. men för att komma hem är det uppförsbacke hela vägen, var antagligen det som gjorde det.. Jag har tagit reda på om jag vill ta bussen ner dit så är det 229 bussen :)



Svar till Ammanda: Ja boken följde självklart med! Den ör kul men knepig ibland vill man bara kolla i facit :P men föröker att inte göra det !! hehe

2010-10-09 @ 22:18:08
URL: http://malincarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0