Super night

Har precis kommit hem från en trevlig kväll med Anna, Sarah, Sam, Jennie and Tyler. Vi tog bussen ner till, ja ner till något haha och åt på en mysig restaurang :) det var ät två betala en, mkt populär för där var fullproppat.

Övrigt idag har jag suttit ute och solat, japp solat! Fick till och med flytta in mig i skuggan för att jag började svettas och koko. Inte skönt! Jag och Tanya gick en sväng bland husen här runt omkring för att kolla läget! Husen här är underbara, jag önskar att husen såg mer ut som dessa. De är stora, många sektioner, stort garage, stora kök, och ja helt enkelt annorlunda. Dessutom är nästan inget hus här rött !! Knasigt ??

bild från sommras




Kommentarer
Postat av: josefine

ojojoj vad fin färg du fått! och du är uppe sent du!! :) vi la oss strax efter att vi pratat med dig igår, vid nio. det var nice!

2010-10-07 @ 15:05:52
Postat av: Malin

Svar till Josefine: As I sad jossan, bilden är från i somras, haha!! Nu är jag lika blek som jag alltid är dvs KRITVIT :P

2010-10-09 @ 22:14:28
URL: http://malincarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0