REEEEEEEGN!!!!!!!!!!!!!!



I källaren är det tyst, man är isolerad och säker.

Kommer upp på "mellanvåningen", man ser regnet och hör lite.

Man kommer upp på ovanvåningn dvs mitt rum! Då känns det som att man står utanför men nepp, det är bara så- på ovanvåningen hörs det verkligen.



Men dem säger ju att det regnar dubbelt så mycket i Vancouver som i Sverige. Regn är ju bra, för växterna, för djuren och för ja... bilarna blir rena?

Nej nu svamlar jag! Ska försöka sova nu, minns en kväll - jag låg typ och lyssnade på regnet i sömnen knasigt men ni vet när man är typ halvt vaken men ändån inte. Och när man väl "vaknar" så är man minst lika trött som när man la sig om inte mer.

God natt!

Imorgon (Måndag) kommer hantverkarna, de ska byta i princip alla fönster i hela huset och vi får leva primitiv i ca en månad nu. NICE! :)



Kommentarer
Postat av: Mamma

Byta fönster i ösregn.........kan inte vara lätt :-)

2010-10-25 @ 13:11:49
Postat av: Malin

Svar till Mamma: Nej jag vet inte hur dem ska göra... men huset har typ lite längre ut hustak utanför väggarrna än i sverige tror jag om du fattar? Men ja allt blir ju så mkt jobbigare plus att det är nog vitkgit att inte få in fukt i väggarna.

2010-10-26 @ 09:38:53
URL: http://malincarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0