Rais Lake


Fredagkvällen bjöd på hikning till Rais Lake som ligger ca 30 minuter in i Lynn Headwater. Vi startade en brasa, satt under ett skydd som killarna byggde, lyssnade på musik och hade allmänt trevligt. Självklart blev det grillade marsmallows! (vet ej hur man stavar det). Jag drack självklart te, som jag hade med mig i en termos!

Inne i skogen var det så mörkt att vi var tvugna att ha ficklampa när vi vandrade. Och aldrig i mitt hela liv att jag vågat gå där själv... Det finns liksom väldigt mycket vilt i skogen! När jag väl kom hem var jag dygnsur, haha!!

Ikväll blir det thanksgiving hos oss :)




Kommentarer
Postat av: Frida

Malin! Vad MYYYYS det ser ut! Nu har du varit en tid där borta, trivs du bra? Har du börjat jobba något? ;) KRAAAM

2010-10-09 @ 21:53:32
URL: http://fridasfashion.se
Postat av: Malin

Svar till FRIDA: Ja jag har varit här i 1 månad och 1 vecka nu... tiden den rullar på!! Nej börjar i slutet av october så än så länge är det bara göra vad som faller mig in :) Men ser framemot att börja få en "vardag" precis som i skolan 8-4 eller något!!

2010-10-09 @ 22:08:13
URL: http://malincarlssoon.blogg.se/
Postat av: Josefine

mysigt! jag vill med grilla mashmallows med dig! Ska vi göra det när vi ses?? :)



Hur är dina kompisar? kan du inte skriva lite kort om alla och hur du lärde känna dem och så och vad de gör och hur gamla de är. jag undrar och alla andra undrar nog också :) :)

2010-10-10 @ 00:08:03
URL: http://carlssonjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0