Park Royal

 


Vaknade i morse, andra morgnar brukar jag sova till jag vaknar men icke denna morgon. Och inte en månad framöver! Idag började fönsterrenoveringen. Jag beslöt mig för att ta bussen ner till ett köpcentrum ca 30 min med buss från Lynn Valley (byn där vi bor). Jag sitter här på ett Starbucks cafe och värmer mig och bara njuter av lugnet!!!

Jag testade ett par Hunter stövlar, orginal tall. Och jag är förälskad! Jag var super nära att köpa dem, men gjorde det inte. Jag är ialf en storlek EU 38 för den som vill veta (syftar på dig Jossan). Dem kostar lika mycket här som i Svergie men på hemsidan brandsinfashion.com eller något kostar den 799kr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Plus 100kr i frakt men är man två så blir det bara 850kr :D :D OJOJOJ vad jag beställa mina där :)

Pussar och Kramar

Varning för lökiga bilder :P







Kommentarer
Postat av: josefine

vilken coooling du är. vad drack du?? :)



jag vill med ha et par stövlar :)

2010-10-26 @ 09:08:23
URL: http://carlssonjosefine.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar till Josefine: Jag drack grönt te :D mums !!!

2010-10-26 @ 09:27:27
URL: http://malincarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0