Marcus Näslund!




Idag fick Tanya det stora beskedet... Tanya och jag ska gå på Canucks hemmamatch i Rogers arena den 11 december!!!!

Det speciella med den kvällen är att Marcus Näslund kommer dit som spelade för Canucks förr men ska nu "pensioneras" eller retier som man säger här...

Anyway - Tanya är totalt förälskad i Näslund och vi ska antaglien sitta på tionde raden vilket är super nära. Vi gjorde upp stora planer idag, haha om hur vi ska göra. Tanya ska ta ledig från jobbet, vi ska dit TIDIGT! Sitta i så mycket svenska kläder vi bara kan, jag ska göra en svensk skylt med någon klyftig text och förhoppningsvis får vi prata med honom eller få en autograf? :D

Jag ser framemot den kvällen, Tanya är SÅÅÅ taggad! :)






Kommentarer
Postat av: Robin Göransson

NHL MATCH?!?! :O snacka om att jag blir lite smått avundsjuk!! :P

2010-10-21 @ 10:09:17
Postat av: MalinMalin

Svar till Robin Göransson: Japp NHL. Det låter så himla stort, vilket det är också. Det är super svårt att få biljetter där samt att priserna är galet dyra... Men tanya hade en kompis som lånade bort sina platser för den matchen :)

2010-10-21 @ 20:38:48
URL: http://malincarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0