HAPPY HALLOWEEN





Igår var jag och några andra människor i ett haunted house. Vi klädde ut oss och skrämde folk. De som hade haunted houset ordnar detta varje år, dem dekorerar hela deras trädgård, gör små rum, och ja allt är helt galet. Det var bättre än spökhuset på liserberg. Men oj vad kul det var att skrämma folk :D

När besöks tiden (öppet tiden) stängde var det fest för dem närmaste vännerna inne i huset, det bjöds på mat och dryck och allt hade koppling till halloween. Super mysigt! Jag och Anna tog taxi hem, min första taxi tur här. Taxi chauffören var as knasig, han sågut som en galen proffessor och nej han var inte utklädd. hehe.

KramKram

Ni ska veta att jag inte trivdes i mitt smink, jag kände mig sååå himla ful och läskig men det var ju det som var meningen!! Kände mig lika äcklig som när man varit ute en hel kväll och sminket ser för jävligt ut,








Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra/roliga bilder. Ska du ta jobb på Liseberg nästa jul?

2010-11-01 @ 09:49:02
Postat av: Gasten

Hujedamej,vad mina kompisar skrämde mej.

2010-11-01 @ 16:19:26
Postat av: josefine

gud! du ser asäcklig ut!

2010-11-02 @ 14:03:06
URL: http://carlssonjosefine.blogg.se/
Postat av: MalinMalin

Svar till JOsefine: Jaaavet!!! BLÖÖÖ! men det var det som var syftet :)

2010-11-02 @ 17:39:31
URL: http://malincarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0