Bollywood shopping

Idag åkte jag, Tanya och Tanyas mamma (Gaile) till west vancouver som är en väst indisk ort där det är många kinerser och annat folk... Många gick faktiskt runt i bollywood kläder! :)

Ialf vi gick in i en super stor second hand store och det var himmelriket! Jag älskar second hand. Vi hittade en massa lämpliga bollywood kläder, jag köpte hela min outfit där som bestod av ett par byxor, en tunika och en scarfs. Färgen på dem är turkos! :P Allt mitt för endast 100kr. Vi köpte även kläder till Lars.

Vi åkte vidare och kollade i fler butiker, Tanyas köpte sig en klänning typ som bestod av en kjol, en topp och sjal typ...Hennes är rosa!

Vi köpte även sånt smycke man har i pannan och henna färg som vi ska måla på våra händer :)

Festen äger rum på lördag och bilder lär komma upp då !!! :D

Kommentarer
Postat av: Mormor

Oj,vad roligt det låter!

Sånt skulle vi kanske ha på vår lördag!

Men vi ska ha roligt oxå...Tänk om ni alla tre hade kunnat vara med...

Kramar o lycka till

2010-10-14 @ 09:34:58
Postat av: MalinMalin

Svar till Mormor: Ja visst gör det! Ja ni kommer nog också ha super kul, ja synd att vi är här annars hade vi kommit :) ialf jag!! :P

2010-10-15 @ 20:08:35
URL: http://malincarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0