Vancouver Aquarium



Idag har jag varit på Vancouver Aquarium med Anna. Det var kul och intressant!!! :) Allt från haj, räkor, papigojjor, delfiner, spindlar till maneter... Typ allt!

Vi gick på en delfin show, tror ni faktiskt det är första gången för mig. Vet faktiskt inte om jag ens har sett delfiner i verkligheten? Hmmm, har jag det? Anyway, delfin showen var super kul. Dem var så vackra och gjorde otroliga saker, precis som på film!! :P

Dem hade även 4D movie och det var suuuper kul! Det var ett klipp ur filmen polar express och det var så verkligt. Ni har säkert alla varit på 3D movie och bara det är verkligt. Men med 4D fick man verkligen känslan av att vara i filmen. Det snöade, man fick regn i ansiktet, pet i ryggen, vibrerande stolar, doft av julgran och varm choklad och mycket mer !!

Enjoy the pictures :)






Kommentarer
Postat av: soso

Kör dagens blogg igen:D.. vill du vara med? så kommentera jag är med bara :)♥

2010-11-28 @ 18:50:23
URL: http://goldiiee.blogg.se/
Postat av: josefine

vad kul!!! jag tror inte du har sett delfiner. du har kanske önskat att se dem så mycket ATT du tror att du har sett delfiner redan ;)



ascoolt med 4D! och dofter också. tuufft!

2010-11-28 @ 23:49:25
URL: http://carlssonjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0