THE KEG




Fredagen kvällen bjöd på dejt. En dejt mellan mig, Lars och Tanya. Vi åt på en restaurang som heter The Keg (som är min favorit just nu). Den var super mysig och vi fick platser precis framför en öppen eld :)

Vi åt både förrätt, huvudrätt och efterrätt. Efterrätten tog vi som take away för det är Lars tradition ;)
Tanya beställde sniglar som förrätt och jag smakade. Det var faktiskt gott eller ja man smakade inte så mycket, var ungefär som en räka! Själv tog jag räkor i vitlök något och Lars en räkcoctail.

Jag åt självklart lax till middag, what else? Efter rätten vi tog med hem var gudomlig, brownie med vaniljglass. MUMS!!!!

Innan kvällen tog jag lite egopics i väntan på att Lars skulle komma hem från jobb. Enjoy!

KramKram







Kommentarer
Postat av: Pappa

Vilka JÄTTERÄKOR som är på glaset,i Sverige hade vi kallat det hummer.

2010-11-07 @ 12:56:36
Postat av: Malin

Svar till Pappa: Ja dem var super stora. Dem kallas stora räkor :P Men ja kan likna hummer, haha!!!

2010-11-11 @ 06:48:59
URL: http://malincarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0