Söndagskyrka



Idag har jag varit i kyrkan. Japp steg upp tidigt för att gå till kyrkan på en söndag morgon :) Jag åkte dit med Jason och hans familj! Det var mysigt och idag var det en stor kör. Sånna stora svarta klänningar och ja mycket sång. Det var jätte fint. Men själv kyrkan var inte som en kyrka inuti, det var mer som en stor föreläsningssal/konserthall. Mysiga stolar och upphöjning.

Därefter gick vi ner till the nersury där Jason mamma hjälpte till, man kan lämna in sitt barn där som är under två år  under själva gudstjänsten så man slipper alla dessa skrikande barn samt att föräldrarana kan få en paus. Det är även gratis, vet inte om det finns i sverige men det borde. I själv kyrkan fanns tre salar... det var jätte många människor där!!

Efteråt åkte vi hem till Jasons hus som är två hus hem från vårat och dem bjöd mig på lunch, snällt! Vi snackade lite skit och sen stack jag hem. Nu ska jag krya på min förkylning som fortfarande sitter i....

KramKram


Så här såg det ut i Willingdon kyrkan i Burnaby. Jag gillar burnaby för det är så roligt att säga :) Visste ni att Michael Bublay (vet ej hur det stavas) kommer från just burnaby? (Bilderna kommer från google)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0