Söndag hela dagen



Idag kl 10 åkte jag
, Jason och hans bror Matt till en "kyrka" som var i en biosalong. Gudstjänsten var inne i en biosalong vilket var mysigt, sköna stolar och dämpat ljus. Lite annat än sveriges stela hårda träbänkar, haha!! Väl inne mötte vi upp Chelsea.

Efter gudstjänsten lämnade vi av Matt i downtown på Robson street (shoppinggatan) för han jobbar som ordningsvakt där. Jag, Jason och Chelsea åt lunch på ett mysigt stället kallat cafe crepe. Det var ett ställe man måste gå till om man är här!

Jag beställde crepe med spenat och ägg, MUMS!! Man kunde även beställa sweet cepe med ex nutella och grädde som jason gjorde. Såg även på deras menu att man kan beställa en nutella martin, galet va? Det vill säga, en drink av bara godsaker och mestadels nutella. Får kanske ta och testa det?? Hmm...

Sedan körde vi hem Chelsea och sedan vidare till Lynn Valley Mall. Vi kollade på hundvalpar i en djuraffär... Jag har aldrig sett så många hundvalpar på samma stället för. Dem var ut gulliga :)

Sedn hjälpte jag Lars att ta bort lakan och skit från golvet på ovanvåningen. Renoveringen är ju klar :) Så nu är det bara dammstädning, takfix och matrengöring sen är det dags för målning !!

Kramkram






Kommentarer
Postat av: josefine

mums. crepes med nutella muuuuumma. Varför köpte du inte en hund valp??? :P

2010-11-22 @ 08:45:02
URL: http://carlssonjosefine.blogg.se/
Postat av: Mamma

2 gånger i kyrkan på kort tid. har du gått o blivit religiös ? :-)

2010-11-22 @ 11:34:45
Postat av: malin

Svar till Josefine: vet inte, men sa till jason att dem kunde köpa en för hans mamma jobbar inte och att jga kunde ställa upp som hundvalp :P :)



Svar till Mamma: Ja och jag var faktikst i kyrkan i onsdes med... haha så tre ggr på en vecka! nej inte religös mer än förr :P

2010-11-22 @ 20:53:57
URL: http://malincarlssoon.blogg.se/
Postat av: Mamma

"kunde ställa upp som hundVALP" :-)

2010-11-22 @ 22:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0