Måste bara säga...



Medans jag kommer ihåg det så måste jag bara säga att...

JAG HATAR... när man träffar folk och de säger:

What's up?
How's it going?

För jag känner mig så dum för jag FATTAR INTE vad det menas med. De har försökt förklara men det går bara inte in... Det känns så löjoligt, man kan ju svara vad som helst. Vad är det för mening med det? Hahaha, jag vet att jag är tramsig men varje gång någon säger detta till mig blir jag osäker och svarar något snabbt och bara vill få det överstökat.

Varför kan man inte bara säga... How are you? What are you up for today?

 

BLÖÖÖÖ :P Kommer och vill aldrig lära mig!! Samma problem i sverige men men alla har vi våra svagheter :)

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0