Malin leker med camen



Idag har det regnat HELA dagen. Från morgon till kväll, från kväll till morgon. Jag hängde lite i källaren, sen begav jag mig ner mot byn för att besöka Tanyas jobb, biblan, affären och cafe. Jag har läst i min bok och varit på nätet! :) Antagligen är byggarbetarna klara här nu så då är det bara slipning och lite sånt kvar :)

Ikväll är det tv kväll, många bra och roliga tv serier bland annat 2½men och Mike&Molly.

Jag har köpt mig en termos sak som man kan ta med sig sitt kaffe respektive te :) Ska använda den väl!!!!




Kommentarer
Postat av: josefine

haha lite blondinbella över bilderna, eller??

2010-11-17 @ 07:54:24
URL: http://carlssonjosefine.blogg.se/
Postat av: amanda

har du börjat med kaffe malin?:D

2010-11-17 @ 15:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0