KALLT




BRRRRRR!!!!! Det är kallt men fint väder. Klar blåhimmel, inga moln, helsol men isande kallt.

Idag när jag gick ner till Park&Tilford (ca 50minuters promenad), hade jag tre lager byxor, fyra lager tröjor, mössa, vantar, halsduk och som inte det skulle vara nog så hade jag mina solbrillor på mig :) Solen gassade. När jag gick hem efter besöket på Tanyas jobb satt jag mig på Starbucks och läste min bok. Den är bra! Det är min femte bok jag är inne på nu. Det ni!

Anyway, på väg hem så var det mörk, super mörkt solen går ju ner typ kl 16.00. Himlen var svart men det var stjärnklart. Super fint :)

På torsdag ska det bli snöstorm här säger dem...














Kommentarer
Postat av: josefine

ojoj vad kallt och snyggt med brillor! ska jag ta med mina när jag kommer???Jag skall med börja läsa nu... tyop.

2010-11-24 @ 10:02:35
URL: http://carlssonjosefine.blogg.se/
Postat av: MalinMalin

Svar till Josefine: Ja vinter plus brillor är dööööö läckert!! Japp du ska ta med dina samt bikini :)

2010-11-28 @ 07:53:49
URL: http://malincarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0