Kall vinterdag



Temperaturen har sjunkit rejält nu, det är runt 0 grader varje dag och ett antal minus grader på natten. Dem säger att det ska bli -12 grader inatt. Det är kallt!

Min "sjuka" håller i sig men känner mig ändå bättre idag. Tanya frågade mig imorse om jag mådde bra och om jag sovit bra. Hon hade liksom hört mig hosta en massa kl 06 imorse vilket jag inte själv minns! Jag hade bara svårt att somna som de andra nätterna. Så idag köpte lars hem hostmedicin och halstabletter. Men fy fasiken för hosmedicin, jag kan verkligen dricka det. Det luktar pyton!!! Jag vet att en del älskar det men jag kan verkligen inte så det får bli en massa varmt te och halstabletter för mig :)

Idag tog jag mig en promenad i kalla Vancouver. Gick bort mot headwater i tro om att jag kunde få med mig lite friskt källvatten från berget men det var inget "vattenfall" så valde att inte ta för det är smutsigt om det bara ligger...

Sorry för de bilder som ligger ner, kan tyvärr inte vända upp dem så vill du se dem får du vara vänlig och vänta på dig huvud :)

KramKram






Kommentarer
Postat av: amanda

haha älskar när du glömmer ord! "hostmedicinen är jätte äcklig så kan verkligen dricka den!" haha :) tur man har laptop så man kan ligga still o vända på datorn istället för på huvudet ;) Pusss!

2010-11-22 @ 15:48:52
Postat av: malin

Svar till Amanda: Fan :P ja jag antar att du fattar vad jag försökte skriva, hehe. Det kan ju bli ganska galet ibland :P som jag är definitivt en snobb :P

2010-11-22 @ 20:55:39
URL: http://malincarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0