Jag lagar mat!




För andra gången under min vistelse här i Vancouver så har jag lagat mat. Jag vet, lite pinsamt att jag inte gjort det oftare men Tanya och Lars är själva väldigt bra i köket och vill ju inte låta den talangen försvinna :P

Jag lagade ungsbakade lax med rödhetcurry sås blanad med citronsaft, salt och peppar. Till det hade jag ungsrostade grönsaker som bestod av paprika, selleri, champinjoner och brocolli. Och om inte det var nog så bjöd jag även på krispiga klyftpotatis. MUMS!!!! Resultatet blev super gott. Tanya och Lars påstod sig gilla det :)

Tyvärr glömde jag ta bild på maten som färdig och fint upplagt så det fick bli en bild på the leftovers i matlådan :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0