Intressant fakta?


10 saker ni (kanske) inte vet om mig

1. Jag gillar att läsa Kalle Anka
2. jag tycker inte om lakrits
3. Jag älskar alla sorters romantiska komedi filmer
4. Jag tycker om namnet Theo
5. Jag är vänsterhänt men äter och skjuter som en högerhänt
6. Jag har haft sommarjobb sedan jag var 14 år
7. Så fort jag kommer hem tar jag på mig mjukis kläder, tvättar av sminker samt sätter upp håret
8. Jag har inte klippt mig på ett halvår
9. Jag övertänker saker
10. Mina andra namn är Eva och Maria



Kommentarer
Postat av: Helena

Hej! Och tack så jättemycket för de fina orden om min blogg. Sånt blir man verkligen glad över att höra! Så TACK!



Vad kul att vara i Vancouver, vad gör du där? Och jag brukar också ta på mjukiskläder så fort jag kommer innanför dörren hemma. Så himla skönt! :P

2010-11-15 @ 11:37:48
URL: http://matresan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0