Första snön



I natt kom den första snön nere i Vancouver. Det är inte mycket men snö är det i alla fall! Har tyvärr ingen bild på snön som ligger uppe i bergen men det är mycket snö där uppe. Det är super fint och man ser verkligen en snölinje. Skidbackarna runt omkring här (bl a cypress, whistler, seaymor, grouse mnt) öppnar i helgen så nu är skidsäsongen igång på rikitigt.

Sorry för dålig uppdataering och tråkig...ska bli bättre på det.

Som ni kanske har förstått så är jag lite små sjuker för tillfället... trist!!! Igår kväll när jag skulle sova hostade jag jätte mycket, trodde min hals skulle hoppa ur mig. Det är super jobbigt! Men men tar piller och dricker te så förhoppningsvis går det över :)

Ikväll ska jag och Tanya och eventuellt Anna och hennes bror till downtown, convention centre, som var en av byggnaderna under OS som användes som konferens rum etc. Vi ska dit på en julmarknad typ, dem kallar det christmas craft fair vilket betyder typ jul pyssel marknad. Ska bli kul :)

Nu ska jag läsa min bok. Kram På er!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0