...




Igår var det röd dag här i Canada (stat day) och många är lediga. Både Tanya och Lars var lediga så vi började dagen med som sagt frukost på Tomahawks som är ligger i ett indian reservat något så alla föremål inne i restaurangen är gamla på riktigt.

Sedan slappade vi mest, kollade film. Jag och Tanya spelade yatzy :) Första yatzy spelandet här i Vancouver en jag kojm hit!!! Jag gick ut en runda i regnet, men det var skönt. Fick gå utan min mp3 för den var död men men jag överlevde :)

Sedan var planerna att jag skulle följa med Jason och några av hans kompisar och bowla. Vi körde dit men tror ni inte alla det vr fullt? Vi körde vidare till andra bowling hallar och checkade läget men alla var fulla förutom en som var fem käglig så vi skippade den, haha!! Vi fick för oss att kolla film så vi stack till bion men nej dem började inte föränn om 2 timmar så vi skippade det med. Kvällen slutade i Richmond som är så långt bort jag typ någonsin varit här (flygplatsen ligger där) och där är princip bara kines människor så kände mig lite udda där :P Men vi stannade ialf på en kinesrestaurang för några av dem var hungriga.

Jag testade bubbel te!! OMG det var inte gott... Då syftar jag på bubblorna. När man tänker på bubble te tänker jag på te med vanliga kolsyrebubblor men nej. Bubbel te i detta sammanhang som förävrigt är väldigt populärt här är stora svarta "gummi" kulor som kan likna ja jag vet inte vad. Stora rom? Det är en rot men konsistensen kändes aningens konstig.. Men har ialf testat det :)

Nu sitter jag här på fredag morgon, vädret är soligt men kallt utanför och min hals ömmar. Om jag känner efter noga känner jag i mina öron med ... BUHU!!

KramKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0