Christmas craft fair market



Har nyss kommit hem från en trevlig kväll nere i down town där vi var på Julmarknad typ men det var mer en massa handgjorda saker... Men det var trevligt, mkt folk och mycket saket :) Det var jag, Tanya och Anna som åkte dit. Vi köpte inget förutom varsin fudge!! Mums :)

Nu ligger jag i sängen och klockan är 22.00 på fredag kväll. Jag ska läsa ut min bok nu hade jag tänkt, har bara två kapitel kvar låter lite men det lär nog ta någon timme för det är lååååånga kapitel samt att jag läser sakta!!! Jag har inte bråttom :)

Imorgon bär det äntligen av till Sciene World, JIPPIE!!! :D


Bilderna är på convention centret som byggdes enbart för de olympiska spelen, det var en super fin byggnad både utåt och invändigt :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0