2 Månader




För exakt två månader sen anlände jag till Vancouver. Jag tycker att tiden går både snabbt och sakta. Jag längtar hem smatidigt som jag trivs bra här. Alla är trevliga mot mig och om ca 50 dagar kommer min syster :D

Under min två månaders vistelse har jag hunnit med en del, bestigt grouse grind, hikat, gått på bio, ätit ute på fina restauranger, träffat nya vänner, haft film kvällar, läst ut en bok, kajakat, sovit i stuga på cypress, sett otroliga utsikter, shoppat, besökt christina lake (8h drive), varit på nöjesfält, badat i twin falls, firat min första thanksgiving, fått uppleva helt galen halloween här, gett ut godis för trick or treat, sett raketer, lagat köttbullar för första gången i mitt liv, sett tvättbjörn och skunk och mycket mycket mer. Och självklart skypat en hel del med min fina familj och vänner.

Imorgon börjar jag göra christmas baskets!

KramKram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0