2 ½ månader



Idag har jag varit här i exakt 2 ½ månad. Jag har med andra ord varit här i mer än halv tiden.

Jag har sagt det förr men jag säger det igen. Tiden den går både snabbt och sakta, på gott och ont. Jag har hunnit med en del här, hunnit varit en turist samt känna mig som en av alla andra. Jag hittar själv bland gator och skogar. Jag kan göra mig hörd. Jag känner människor. Och ja mkt mkt mer.

Det jag vill säga är som sagt att jag hunnit med mycket men ändå är det mycket som jag inte har gjort ännu. Det jag inte gjort än ska jag göra :) Smart va? Hahaha...



Så här taggad var jag precis innan jag lämnade mitt kära hem i Norrekrok! Bilen full med packning :)





Kommentarer
Postat av: josefine

snygg sverige klister märke på väskan :) :)

2010-11-18 @ 09:17:37
Postat av: amanda

hur lyckades du bära allt?! :P

2010-11-18 @ 17:10:12
Postat av: Ronja

Tiden går fort! jag har varit i USA en månad today! :) Hurray!

2010-11-19 @ 04:30:49
URL: http://lifebyronjis.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar till Ronja: Ja tiden går galet fort... eller vad tycker du? Längtar du hem Ronja?



Svar till Amanada: Jag hade hjul :)



Svar till Josefine: Ja klistermärkena är skitsnygga. Funderar på att köpa vancouver/caanda klister märke... som en samling kankske att ha klistermärke för varje land osm min väska varit i ? :)

2010-11-22 @ 21:04:01
URL: http://malincarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0