Storstädning

Idag fick jag mig ett ryck med att storstäda mitt rum. Det var ett tag sedan sist, och det märktes jag lovar! Jag har även slängt och lagt undan en massa gammalt bråte såsom smink, tidningar, kläder och priser.

Som många av mina närmaste vänner vet så har jag alltid haft ett prisskåp, ett prisskåp som varit fullproppat med priser. Nu kände jag inte för det längre, så därför städade jag bort en jäkla massa så jag fick några enstaka men fina priser kvar. Känns mer vuxet så :)

Här ser ni skillnaden samt hur dammigt det var.

Kram Malin


Före

Efter


Kommentarer
Postat av: Anonym

VUXEt hörru. jag har inte hunnit upp än men nu ska jag kolla :):)

2010-07-26 @ 22:47:29
Postat av: Malin

Anonym: Ja jag vet. Super vuxet :) Upp och kolla du!!!

2010-07-27 @ 00:04:21
URL: http://malin.carlssoon.blogg.se/
Postat av: Malin

Anonym: Ja jag vet. Super vuxet :) Upp och kolla du!!!

2010-07-27 @ 00:04:22
URL: http://malin.carlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0