Lördag

Lördag idag, hela dagen och ändå tills midnatt! Dagen har gått super fort tycker jag. Tog mig lite sovmorgon (till klockan halv 10) för att bli riktigt utvilad :) Sedan bar det av till min bästis för att snacka skit! Alltid uppskattat. På eftermiddagen blev det grille hos min pojkväns pappa med hela familjen samlad och alla respektive, trevligt! Därefter blev det jobb, som jag skrev i tidigare inlägg så ska jag ju jobba en hel del nu framöver.

Jag har i alla fall fått använt min nya plattång nu och den är super bra!!! Den sliter inte på håret alls när man plattar (vilket min förra gjorde as mycket) plus att det tar bara några sekunder innnan den är varm och redo att användas. Jag har lite bilder som visar resulatet, för den som undrar så har jag redigerat fotona i picnik.com

Kram Malin



Kommentarer
Postat av: Näst Kusin Sofie :)

Du är så himla söt malin!

2010-08-16 @ 18:58:23
Postat av: Malin

Svar till: Näst Kusin Sofie :) : Tack så mycket Sofie.

2010-08-16 @ 22:06:25
URL: http://malincarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0