Dålig uppdatering



Sorry för dålig uppdatering, men jo jag lever. I Vanvoucer är vädret, höstigt! Kan man säga så? Det regnar ibland är mulet och typ 2-3 grader. Gårdagen checkade jag läget på Tanyas jobb, det är stressigt där nu pga av alla beställning samt att dem har en stoooor gratis vinprovning på lördag. Dem förväntar sig 300-400 personer. Och det är en liten butik, hehe. Tanya gjorde bottle wraps hela dagen dvs slog in vinflaskor som ex. företag bestället. Det är hundra tals som görs varje dag typ.

Efter det gick jag hem, jag har träningsvärk!!! Det tar ca 50 min att gå ner till Park and Tilford och 50 tunga minuter hem då det är grymt stora uppförs backar. Så nu är min rumpa mer än sårbar, hehe.

Idag (torsdag) ska jag ner där igen, och se hur stressigt dem har det :) Vi ska även börja måla väggar här hemma nu så det kommer snart bli super fint ocg vi ska börja dekorar med julsaker. Vi har adventsljusstaken upp samt ett ljus med 1-24 på :D Det är bara vi svenskar som har det. Det finns bara i välsorterade svenska butiker...

Nu ska jag käka frulle och fixa mig. God kväll på er och god morgon på mig :)

KramKram

(bild från i somras då vi grillade hemma i trädgården med hela familjen dvs mamma pappa syster och pojkvän samt svärmor!! )



Kommentarer
Postat av: Mamma

Tanya verkar ha fått mycket att göra på jobbet :-)

2010-12-02 @ 22:28:12
Postat av: Malin

Ja viist har hon :P

2010-12-03 @ 07:15:53
URL: http://malincarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0