Mina nya jogging skor

Idag har jag jag jobbat, bara två pass kvar nu!! IIIH :D

Efter jobb begav jag mig hemåt till min familj.

Jag tog mig en jogging runda med mina nya jogging skor, det är så himla kul att ha något nytt och fräscht. Dem var sköna men känns ändå lite ovant i början. Men snygga tycker jag att dem är i alla fall. Ville egentligen ha rosa för det är så coolt på andra men hittade ingen modell som passade mig så det fick blir denna röda istället. Men det gjorde inget för röd är ju min favorit färg trots allt :)

Nu ska jag sova, God natt!

Kram Malin




Kommentarer
Postat av: Julia

Heeej :)

Tack sa mycket! Kanada later ju kanon! Ar det med Work and Travel du har tankt da? Australien kan jag verkligen rekommendera!! Det ar underbart har, och nu kommer ju sommaren snart sa det kan ju inte bli battre. Och japp, du har helt ratt...ar har med mina kille :) Sa vi jobbar och star pa, letar just nu bil att ha till jobben och senare att resa runt i!

Det ar bara att fraga pa om du undrar over nagot!

Kram Julia

2010-08-12 @ 03:48:24
URL: http://abrahamssonjulia.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja om jag skulle få för mig att så skulle det vara med work and travel. Det känns mest säkert då! Det låter super härligt att ha med sig sin pojkvän på en sån resa? Var det bådas ide att åka? Hur gammla är ni? Kram

2010-08-14 @ 21:12:57
URL: http://malincarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0