Hundägare för en helg

Jag har alltid velat ha en hund, men både mamma eller pappa har alltid sagt nej. Vi har istället alltid haft katt, precis som alla andra Svensson familjer, haha! I alla fall, nu passar jag en hund och han är "min" hela helgen.

Allting började med att min pojkvän ringde och frågade om jag vill vara hundvakt åt en 5 månader gammal bordercolli hundvalp. Kan ni tänka er hur och sken upp och bara; Jajajajajjaja!!! :D

Jag har märkt att det krävs en hel del av ägaren, passa upp, leka, ut och gå óch gosa! Sen måste man ju passa den ifrån andra katter... Hmmm men detta är bara början av mitt lilla fyra dagars hundäventyr :)

Kram Malin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0